söndag 6 september 2009

kladdkaka

Jag bakade kladdkaka idag! Mums säger jag bara! Kladdkaka måste vara något av det godaste som finns.
Gårdagen spenderades delvis i Tranemo och delvis i Borås där jag köpte en kjol på emmaus. Love second hand! Bild kommer imorgon tror jag. Jag ska till bilskolan på handledarkurs så jag får se om jag hinner när jag kommer hem.
Jag har städat hela lägenheten med och känner mig väldigt duktig.

Just nu är jag litehyperaktiv och det är mindre bra då jag borde sova snart.
Faktum är att jag gick och la mig tidigt igår med. Jag vet inte vad det är som händer med mig. Jag brukar ju vanligtvis spendera nätterna med meningslöst surfande på nätet för att sedan gå och lägga mig i gryningen. Kanske håller mina vampyrgener på att förvinna eller något i den stilen.

I baked today! Yum!

2 kommentarer :

Erica sa...

Åh vilken söt kaka! jag bakar alldeles för sällan - det är ju supermysigt egentligen. och så äldigt, väldigt gott oftast.

Jeanette sa...

Vilken jätte fin och mysig blogg du har :)