söndag 20 september 2009

HÅKAN!

Direkt efter skolan i fredags satte jag mig på en buss till GöteborgUtanför Liseberg träffade jag Adina......och Sandra! De hade köat sedan åtta på morgonen.
Kön växter sig längre och längre...Tillslut blev vi insläppta i parken.Vi pratade med Lisa ifrån skåne!såhär mycket folk var det. Trångt som sjutton! När allt var slut var marken full av konfetti och det tog lång tid att komma ut.
Min väska gick sönder under spelningen, jag fick blåmärken, revor, skrapsår och skoskav, ruskigt smutsiga skor och igår när jag vaknade kändes det ungefär som om jag hade blivit överkörd av en lastbil. Men det var värt det.
Det var det verkligen. <3

5 kommentarer :

clara serholt sa...

åååh det låter faktiskt spännande!

Erica sa...

det låter fantastiskt! Precis så ska konserter vara tror jag. kram

Karin sa...

Tack (:!
Åh, vad fint att se håkan..

Vendela sa...

Åh. Håkan i gbg. såg honom i sthlm 2 veckor tidigare, han var helt fantastisk!

Melker sa...

ser underbart ut!