fredag 2 april 2010

I wish that you knew when I said two sugars Actually, I meant three


Jag gillar den här låten riktigt mycket. Den är enkel och så himla fin. Lätt att relatera till. För sådär har väl de flesta känt någon gång?

Jag är för övrigt väldigt nere och otroligt stressad. Inte bara för att religionsinlämningarna ska in imorgon utan för att jag har insett att det kommande påsklovet inte blir mycket till lov för min del. Jag kommer bli tvungen att plugga till två prov (ett i nutida konst och ett i religion) och läsa ut A Farewell to Arms.

3 kommentarer :

Blomflickan sa...

den låten är också en av mina favoriter, så lungande och vacker. och videon är otroligt grymt söt den med. tråkigt att du måste plugga nästan hela tiden. men du får äta målade ägg och lyssna på bra musik för att det ska bli roligare, det brukar jag göra.
hoppas du mår bättre snart

Erica sa...

Hoppas att du får lite påsklugn i all stress. Mängder med kramar!

Erica sa...

Hoppas att du får lite påsklugn i all stress. Mängder med kramar!