måndag 12 april 2010

it's been a long cold lonely winter

Det har varit sånt fantastiskt väder idag! På engelskalektionen satt jag Clara och Agnes utomhus och läste. Eller så mycket läsande blev det ju kanske inte, vi njöt mest av solen och värmen. Alla bänkar var fulla av elever som också tyckte att dagen var för fin för att slösas bort inomhus. Solsken, torr asfalt och blå himmel känns som något från en dröm efter månader av snö och is. Vi satt kvar utanför entrén tills det var dags att åka hem.

När jag kom hem åkte jag och mamma och hälsade på min morbror och hans sambo. Det går massor av hästar i en hage bredvid deras hus så det blev en del klappande på sammetslena mular för min del.

3 kommentarer :

Lisa sa...

vackra bilder som tusan! lät som en fin dag med.

Candy sa...

Tjusiga kläder du hade på dig och himmel så fina hästar!

jouline sa...

Åh så härliga bilder :)