fredag 25 juni 2010

och jag har inte ens jordgubbar.

(Nu tänker jag vara lite gnällig och deppig. Bara så ni vet.)
Det är alltså midsommarafton idag? Tss! Det tror jag inte. I så fall skulle jag ju inte sitta här hela dagen och vara ensam och uttråkad.
Alla har något trevligt planerat idag, men inte jag. För jag blev ju sjuk och eftersom jag inte visste om jag skulle hinna bli frisk så gick möjligheterna till planering upp i rök. Så jag kommer spendera dagen med att göra precis ingenting. Vilket jag inte uppskattar.
Dessutom har jag inte ens jordgubbar. Jag känner mig tragisk.

5 kommentarer :

Rebecka sa...

Sv: Tack! Det är ett par strumpbyxor. Spetsen du ser är nederkanten på ett par gamla tant-sidentrosor som jag använder som shorts (för att klänningen är så himla kort).

Ånej. Men vet du? Då är det ju läge för en ta-hand-om-sig-själv-dag! Gör egen ansiktsmask (googla, det finns säkert recept), måla naglarna, titta igenom garderoben och återupptäck något fint plagg du glömt bort, börja läsa en ny bok... Jag hoppas att du får en bra dag i alla fall. Kram

Trees sa...

Men ååh lindaa, då är vi två. Seriöst, man känner sig ganska misslyckad. Faktiskt. Även om det bara är en dag så..
Jag har bara gräddfil och gräslök.

Hoppas du hittar på nåt trevligt o göra med dig själv, iden ovanför lät ju ganska mysig! =)

Nina sa...

Tack du fina!

En bögs liv sa...

Hej! :) allt bra?

Sofia in London sa...

jag hatar den känslan :/ men du, du kommer ju få uppleva typ 70 fler misomrar...

en bögs livs kommentar var allt bra larvig! inlägget handlar ju om att allt inte är bra! vad tänker vissa med?