onsdag 23 juni 2010

sommardrömmar

foto: Clara

Jag vill sitta på en filt i gräset, skratta, äta jordgubbar och prata om allt och ingenting tills solen går ner. Jag vill hoppa från bryggan och fortsätta bada trots att det egentligen är alldeles för kallt. vill klaga över att mitt hår har blivit blekt av solen. dansa till det blir morgon. gå barfota. plocka blommor. grilla. fynda på loppisar. läsa tusen böcker. lyssna på regnet. åka berg-o-dalbana. kramas. fota. ge mig ut på äventyr.

istället sitter jag här och är fortfarande sjuk, det känns inte riktigt okej.

10 kommentarer :

Isabella sa...

Fy!;( krya på dig raring och NEDRANS så vacker bild!

felicia sa...

Åh, så vacker bild! Och fint skrivet, du beskriver den underbaraste sommar på pricken.

Linnsej sa...

sv: Ja visst är han supersöt? ^^,

Fleur sa...

the color of your hair is so nice...:O I really like it!
xx Fleur

Trees sa...

mysigtaste inlägget!:)

Nøve sa...

Stakkar! Men du, det går bra. Vi er ikke i Juli enda en gang, du skal få god tid til å gjøre alle de tingene. <3

Lisa sa...

låter underbart, fin bild. krya på dig!

Sofia in London sa...

du, min gamla au pair-familj söker en ny au pair från september! intresserad? x

Sofia in London sa...

va bra! det är en flicka och en pojke, 2 & 3 och ett halvt. Om du skriver en rad till mig där du berättar om din erfarenhet av barnpassning och andra skills (typ körkort, matlagning etc) så emailar jag dem! =)

det är bra betalt och rätt chill... lite städning och doning är barnen e på dagis, du jobbar ungefär 7.30 - 18, ledig på helgerna!

Jasmin sa...

åh fint.