söndag 24 oktober 2010

fyra.

Photobucket

Söta Felicia ville att jag skulle svara på de här frågorna, så nu kör vi tycker jag.

fyra tv-program jag tittar på
Criminal Minds - Dr. Reid är the love of my life. Nästan i alla fall.
Grey's Anatomy - Måste bara följa och få reda på vad som ska hända.
Idol - Det är spännande med nya artister.
Lite sällskap - Jag älskar Filip och Fredrik och ser allt de gör.

fyra saker jag gjort idag
Druckit massor av te.
Köpt en vintagekjol på tradera.
Gosat med katten.
Klinkat på gitarren.

fyra saker som jag längtar efter
Sommar, sol, värme.
Fest och dans dans dans natten igenom!
Min bästa vän.
Att bli klar med körkortet.

fyra saker på önskelistan
Kameraprylar
Vackra klänningar
En resa någonstans
Ett jobb.

fyra saker som jag avskyr
Att frysa
Foppatofflor och uggs, det är INTE skor!
Elaka personer
Försenade bussar

fyra personer att skicka vidare frågorna till
Lisa
Trees
Sofia
Hanna

11 kommentarer :

Natasha sa...

Älskar "Lite sällskap"! Så himla fint program!

Lisen Elisabeth sa...

Så fin bild!

Paulingen sa...

sv:ja. det ska bli roligt för honom. och den är så gullig!! :D

4 songs & a fight sa...

Fyfan vad jobbigt det är frysa, speciellt om händer och fötterna
:(

Thea sa...

sv: Va glad jag blir, tack!
Titta in på fb-sidan om du har lust - och kom gärna med stöldförslag :)

http://www.facebook.com/pages/SnoStilen/136742209690869?ref=ts

Sofia i London sa...

sv: fixat nu! =)

va kul, ska genast sätta igång och skriva listor!

Lisa sa...

Haha meeen, nu är det tredje gången jag blir utmanad. i samma utmaning. Men ska göra den i morgon eller inatt kanske. hehe.

filip och fredrik är bäst! :D finalen var gosig idag! te är det bästa också. längtar efter sommar och sol jag med och jag vill ha ett cafejobb ja. hatar också försenade bussar och att frysa.

Come again secondhand sa...

Fin header du har! Härlig bild!

F E L I C I A sa...

Åhh ja. Juno är bäst. Så är det bara :*

felicia sa...

Jag följde också Greys ett bra tag, men sen tappade jag bort mig någonstans. Filip och fredriks nya har jag inte sett så mycket av, men det verkar väldigt mysigt.

Trees sa...

ÅH detta ska jag göra:D
jag saknar också min bästa vän, så frustrerande när man inte kan göra nåt åt det visst!