söndag 31 oktober 2010

There's a place downtown where the freaks all come around.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Lite hur min lördagskväll såg ut genom kameralinsen. Förlovningsfesten var fin med massa god mat och trevligt folk. Efteråt åkte jag med en av mina kusiner till stadshotellet men dit tog jag inte med kameran. Helt oväntat ramlade jag in i mina gamla klasskamrater Lasse och Emil och det blev dans hela natten. Imorse vaknade jag hemma hos min kusin med väldigt ont i fötterna, precis som det ska vara.

4 kommentarer :

Lisen Elisabeth sa...

vad fint det låter!
och mysiga bilder!

Lisa sa...

finfin var du och mysigt hörru!

Sofia in London sa...

låter jättekul! o bilderna är mysiga! xx

Hanna sa...

vad härligt det låter! :) fina bilder :)
kram!