söndag 3 oktober 2010

om mat

Photobucket
♥ Det godaste jag vet är riktigt stark mat. När jag var i Thailand över jul var det lite som himmelriket för mig.

♥ Mörk choklad är supergott! Gärna sådan med chili, hallon eller havssalt. Choklad är i och för sig underbart i alla former.

Photobucket
♥ Frukost är mitt favoritmål på hela dagen.

Photobucket
♥ Jag dricker helst vatten, te eller juice.

Photobucket
♥ För det mesta tycker jag det är roligare att baka än att äta det jag har bakat. Därför brukar jag passa på att göra det när jag har besök annars går det liksom inte åt.

♥ Det äckligaste jag vet är fiskbullar. Hur kan det ens få kallas för maträtt?

♥ Ett tag funderade jag på att bli vegetarian men jag insåg att de få gångerna jag faktiskt äter kött är så få att det knappt räknas ändå.

8 kommentarer :

lisa sa...

gosigt inlägg!

Mimi sa...

Vilken fin frukostbild! Frukost är mitt favoritmål också när jag hinner äta det. :)

Lisen Elisabeth sa...

choklad <3
fiskbullar ,___,

fanny sa...

Fy för fiskbullar, det är fan det vidrigaste. Det finns dem som tycker det är okej om de servars med hummersås, sånt får mig att rysa.

Sofia i London sa...

har också funtat på att bli vegetarian.. men tycker om kött för mkt! :/

felicia sa...

Du är den andra på tio minuter som skrivit om thaimat. Nu får ni ta och lägga av! Ingen thairestaurang här i närheten har ju öppet såhär dags! Och jag är hungrig. Choklade hade inte heller varit helt fel.

Trees sa...

HAha håller med, fiskbullar ush!!:P

när du menar att du inte äter kött så ofta, äter du inte fisk heller då? :)

Angelina sa...

Åhh, jag älskar fiskbullar. hahaha :D