onsdag 6 oktober 2010

vad jag har gjort idag:

Photobucket
♥ Sovit alldeles för länge.
♥ Ätit god frukost
♥ Tittar på en väldigt intressant dokumentär om vildhästar i Kina.
♥ Skrivit mejl till jobbcoacher och till arbetsförmedlingen.
♥ Fått för mig att läsa om Harry Potter and the Deathly Hallows och därför läst i några timmar.
♥ Gräddat tunna pannkakor med hallonsylt...
♥ ... och på något vis råkat sätta eld på stekpannan. Som tur var lyckades jag få släckt det fort.
♥ Läst ännu mer Harry Potter.
♥ Varit på ett spinningpass.

Resten av kvällen kommer antagligen att spenderas i soffan. Greys Anatomy har ju säsongspremiär klockan nio, missa inte!
Vad har ni haft för er idag?

9 kommentarer :

Lisa sa...

usch vad läskigt att tända eld usch usch! tur det gick bra!

Sofia in London sa...

mys! jag har vart i skolan, shoppat en för skor klänning, vitt puder och orangerött läppstift, skypat med en kompis o nu ligger jag och läser Private eye

Nøve sa...

åå, gleder meg sånn til filmene!

Angeliqa sa...

Det låter som en bra dag! Nu blev jag också sugen på att läsa om Harry Potter.

Själv spenderade jag dagen på djursjukuset med min hund.

Lovisa sa...

Ja, det är så himla tråkigt och man blir så sjukt rastlös!!! Tur att spinningen finns! ;)

Mimi sa...

Låter läskigt med stekpannan men pannkakor med hallonsylt är ju bara bäst!

felicia sa...

Det tycker jag låter som en väldigt produktiv dag!

Nej, egentligen händer det inte så mycket här heller. Ofta har jag en känsla av rastlöshet. Men jag försöker se det fina i det lilla. Fast ibland är det inte alltid lätt.

angelica sa...

åh, låter som en helfin dag!

Hanna sa...

åh jag skulle vilja läsa om Harry potter boken, men jag är rädd att jag kommer bli mer "hysterisk" om jag kommer ihåg exakt vad som händer i slutet när jag ser filmen XD
så jag måste vänta ett bra tag tills jag kan läsa den igen :P