onsdag 2 februari 2011

musikvideoinspelning.

I söndags gick jag upp redan tio över sju och började sminka mig och fixa håret. Det var inspelning av musikvideo som gällde. Runt nio dök filmkillarna från Uddevalla upp och ganska snart började vi filma. Jag har inte några bilder från förmiddagen, en jag sprang omkring utomhus iklädd endast kängor och en tunn klänning. gjorde snöänglar och klättrade i träd. Det var kallt kan jag säga!När jag värmt upp mig litegrann spelade vi in lite scener inomhus tillsammans med bandet. Här är filmkillarna Alex och Jocke.Lunchen blev pizza!Trots att det bara var inspelning så var det röj på scenen!Mellan tagningarna pratades det och dracks hemskt mycket kaffe.När mörket föll fick jag frysa en stund till ute i kylan. Men allt för konsten, ni vet. Vi klara med allting långt innan planerat och alla började dra sig hemåt.Hemma hos Mia och Stefan åt vi fantastisk engelsk frukost till middag innan jag var tvungen att skynda mig till bussen.
Det var så himla roligt, jag lovar att säga till när videon är klar.

3 kommentarer :

Lisen Elisabeth sa...

Åh! ska bli spännande att få se den se :D

hanka sa...

Tack Linda :D

di sa...

flaskorna till ljus var faktiskt väldigt snyggt! :)