måndag 28 februari 2011

Sommartider, hej hej sommartider!

Jag är så himla trött på vinter och kyla nu så i lördags fick det bli fest med sommartema hemma hos mig. I början av kvällen hade jag stora fina lockar i håret.Innan sommargästerna anlände rökte jag, Julia och Oskar vattenpipa.Folk var härligt somriga och slog sig ner i solstolar i vardagsrummet.Söta Lisen kom också hit!Vattenpipan blev snabbt populär. Godast var det med körsbär tycker jag.Christopher var party!Han blåste rökringar.Julia i solgul klänning.Lisen och Oskar.Linus, Jessica och Lovisa...... var nog mest somriga med blomsterkransar och ukulelepuss!Julia, Christopher, Oskar och Pontus tog en rökpaus.Jocke hade permis från lumpen och var på bästa festhumöret.Tage, Mikael, Elin och Frida höll till i köket.Lisa och Victor var söta som alltid.Dans dans dans!Lisa gömmer sig men Lasse har inga problem med kameran.Lovisa och Agnes var snygga!Självklart åkte gitarrerna fram!Här är en bild på mig, för jag var ju också med men mest bakom kameran som vanligt. Vid det här laget hade jag dansat bort mina lockar.
Detta är söta Josefin som jag träffade för första gången.Resten av kvällen dansade vi till sommarmusik och först vid femtiden gick jag och la mig. Det var en så galet rolig kväll! Så underbart med lite sommar mitt i vintern.

6 kommentarer :

Sandra sa...

Men var tog lockarna vägen?? ;)

Sandra sa...

SV: Jag gissade det, har samma problem själv!

Maria sa...

Hej :) tänkte bara säga att jag gillar att följa din blogg! Himla mysig blogg! :D Och du är så söt! :)

Lisa sa...

ser ut som en underbar fest och vad fin du var!

Lisen Elisabeth sa...

Fin fin fest!
Tack för att jag fick komma :D (trots att jag inte var så party själv.. )

Hanna sa...

åhh jag hade velat vara med!! :(
såg roligt ut!