måndag 26 maj 2008

Morgontrött

Jag sitter i skolan med Timo Räisänen i hörlurarna. Det är rätt trevligt faktiskt. tar en liten paus från skolarbetet.
Orkade verkligen inte gå upp tidigt i morse, så jag åkte med bussen klockan 9 till skolan istället. Missade engelskan och halva svenskan, men jag var så trött.
Pratade med min kära kusin Kathrine på bussen. Det var nån vecka sen jag träffade henne. Det är alltid lika kul.

På lunchrasten stod vi utanför matsalen och sjöng, jag och folket i min klass. Först julsånger som övergick till barnvisor för att sedan föra oss vidare till evighetslåtar.
Folk stirrade på oss, men vi hade kul i alla fall. Och det är väl ändå det som räknas?

ox,
Linda

1 kommentarer :

clara serholt sa...

hej här har du länken!!! jag vill äta upp dem!

www.tinycravings.com/