fredag 23 maj 2008

Skoldagen

Dagen har varit bra än så länge. På idrotten var vi ute och joggade i skogen med pulsur, så jag är lite halvdöd. Min puls låg väldigt högt hela tiden. Jag misstänker att det betyder att jag borde träna upp min kondition.
Jag och Clara hamnade bakom de andra rätt mycket. Ibland tappade vi bort dem och fruktade att vi skulle behöva tillbringa resten av våra liv i skogen och äta blåbär.
Men det var rätt skönt att komma ut och röra på sig med. Jag har faktiskt lovat mig själv att jag ska börja träna.

Efter det var det dags för teaterlektionen, men idag städade vi bara teatersalen. Treorna hade haft föreställning och det var massa grejer där uppe som inte skulle vara där. Vi rullade ihop kablar och bar ner saker i källaren.
Vi fick sluta när vi var klara, så jag behövde inte springa till bussen för att inte missa den idag.

Jag är inte säker på vad jag ska göra med resten av dagen och kvällen. Jo, jag ska ju se klart på "Merlin".

ox,
Linda

2 kommentarer :

clara serholt sa...

ja. jag dog när jag kom hem. så mer av mig får du inte se!!

Anonym sa...

"Min puls låg väldigt högt hela tiden. Jag misstänker att det betyder att jag borde träna upp min kondition."

haha, skön x)