måndag 4 januari 2010

Extremt högt och otroligt nära

4 kommentarer :

elin-alice sa...

det där är nog en av de finaste böckerna som finns, och när jag läser de här små textraderna känner jag att jag nog måste läsa hela boken igen. för den är lite som att varendaste sida skulle kunna klippas ut och sättas in i ett blogginlägg och vara helt klockren. jo, en tur till biblioteket i morgon blir det helt klart.

Erica sa...

Den har jag määääd läst. Fast på engelska. Himla söt bok. Han tänker på ett intressant sätt. Redan i de första sidorna stötte man på en massa saker som man aldrig hade tänkt på förut. I alla fall inte på samma sätt. Pappa har också läst den och tyckte om den han med. Och den boken han fick av mig i julklapp var tydligen lite lik. Submarine hette den. Ett tips bara. Om det stämmer vet jag dock inte. ;) Kram

Moa - En magisk purt... sa...

VÄRLDENS nästa bok! Love it!

Fröken Hanna sa...

Åh. Vem är det som har skrivit den? Den verkar otroligt fin.