fredag 22 januari 2010

Vad vill ni läsa om?


Jag tycker att jag skriver så himla lite här egentligen. Det blir mest bilder och videos. Och det är så konstigt för jag skriver ju så mycket annars. I anteckningsböcker, på gamla kvitton, i mobilen och i dagböcker.
Men inte här.

Anledningen är väl kanske att jag inte riktigt vet vad ni vill läsa. Då blir jag oinspirerad och så sitter jag där med ett tomt dokument i word, tills jag suckar och ger upp.
Vad vill ni läsa om egentligen?
Är det något särskilt ni vill se mer av här på bloggen?


Fjärilspuss!

4 kommentarer :

Angeliqa sa...

Jag måste säga att fast jag precis har hittat till din blogg så tycker jag den är himla fin och varierande som den är.
Men jag förstår hur du menar med att inte ha något att skriva om i bloggen. Annars skriver man om vad som helst, men just till bloggen känns det alltid som att man har torka på alla idéer. Så är det för mig åtminstone.

Erica sa...

Älskar älskar älskar bilden! Är det din fantastiska skrivmaskin eller nåon annans? (typ flickr...). Hur fin som helst oavsett vilket! Jag tycker om bilder och videos. För min del behövs ingen text mer än det du redan skriver. :P Kramar!

Natasha sa...

Roliga vardagsbetraktelser kanske? Nånting som berör, om vackra ting...

Den där skrivmaskinen är så himla fin, skulle gärna ha en sådan!

Felicia sa...

Oh, jag känner verkligen igen mig i den beskrivningen. Jag gillar faktiskt ändå att läsa om vardagslivet lika mycket som provocerande inlägg eller fina-ord-inlägg (även fast jag själv tycker jag är tråkig när jag skriver om vardagen). Hmm. Jag ska fundera på den här.