torsdag 28 januari 2010

torsdag

Åh jag är så fruktansvärt trött! Allt dansande tar verkligen ut sin rätt.

Det har varit en himla fin dag idag och jag har varit så väldigt glad. Jag hade den bästa morgonen på länge. Utan att stressa hann jag med att ligga kvar i sängen i tio minuter, duscha, klä på mig, äta frukost och dricka en stor kopp te, sminka mig och fixa håret. Då hade jag tio minuter kvar tills bussen gick.
Vi körde igenom hela föreställningen tre gånger och det gick hur bra som helst! Imorgon smäller det!
På morgonen har vi en föreställning för en grundskola och på kvällen är den offentliga premiären.

Kläderna på bilden är de som jag har på mig i musikalen.
På tal om kläder så blev av med mina strumpbyxor idag. Jag glömde kvar dem i ett omklädningsrum vid idrotten när vi bytte om för att repa. Vid lunch när jag skulle ta på mig mina vanliga kläder fanns de inte längre kvar. Jag fick låna ett par dans-leggins att åka hem i, för jag kunde ju inte gå barbent i all snö.
Vem tar ett par kvarglömda strumpbyxor liksom? Hoppas att den som tog dom är stolt över sig själv. Det var mitt sista hela par,.

1 kommentarer :

Erica sa...

Skumt det där med strumpbyxetjuven... Men vad kul att det går så bra med musikalen! Jsg dansade också idag och blev huuuur trött som helst - men det var jättekul! Var typ lilaröd i ansiktet när jag kom hem, var helt slut verkligen. Men det är så himla skönt att röra på sig rejält ibland. Och koreografi är bland det bästa som finns! Lycka till med premiären nu! Kram