onsdag 17 februari 2010

"Let my girls be Hermiones, rather than Pansy Parkinsons."

Barnen är och åker skridskor och jag stannade här för att plugga. Det är nämligen så att jag måste skriva en engelskuppsats till på måndag. Om jag ska var ärlig så går det ganska segt, men jag hoppas på att i alla fall få gjort en del idag.

Jag skriver om J.K. Rowling och gör just nu en hel del research. På hennes hemsida hittade jag en riktigt bra text om ideal som jag tycker att ni måste läsa. For Girls Only, Probably

4 kommentarer :

Elvira sa...

Härlig blogg! Tänkte fråga vad det är för tatuering du har på axeln? :) (förutsatt att det är du på din header)
Hejhej!

Ragnarsdottern sa...

jag hade en förträffligt fin alla hjärtans dag. Hoppas du också hade det!
Lycka till med skrivandet!

Erica sa...

Att plugga på lov känns väldigt avlägset. Men det kan faktist vara lite, lite mysigt också. Kramar och lycka till med engelskan.

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog