onsdag 17 februari 2010

onsdag

Jag är hemma i skogen igen efter några dagars äventyr som nanny. Jag saknar faktiskt barnen redan!
Måste bara bjuda på ett underbart citat från igår:

Vi sitter vid matbordet och har precis ätit lunch, den yngsta flickan funderar på vad de har haft för olika husdjur.
"Hmm... Vi har haft kycklingar! Och ödlor... Och fiskar... och.... hmmm..." En lång stund sitter hon bara och stirrar koncentrerat rakt ut i luften. Sedan vänder hon sig mot oss och säger: "Alltså, jag tänker ingenting nu. Det är bara helt svart!"

Nu ska jag fixa en stor kopp te och kanske titta på Vänner en stund.
Puss!

3 kommentarer :

Sofia i London sa...

haha i love kids!

Elvira sa...

väldigt fin!
ska tatuera mig för andra gången alldeles snart. lite läskigt är det allt!

Trees sa...

HAhA ungar är så roliga!!
Angående det att man bara sitter o inte tänker på någonting, det tänkte ja på igår när jag skulle sova. Kan man typ Inte inte tänka på nåt?? Jag har rätt svårt för det tror jag ^^ Vad säger du redhead:)