söndag 14 februari 2010

ta mig till kärlek

De här fina små presenterna pysslade fina Hanna ihop åt mig!

Jag har gjort en liten spellista till er.
Det är ju faktiskt Alla Hjärtans Dag idag. Hoppas att ni får en himla fin dag oavsett om du har någon att fira med eller inte. Försök att inte deppa ihop.(Det är ju egentligen bara ett ganska löjligt påhitt för att sälja fler rosor och opersonliga kort.)
Gör något kul av dagen istället. Själv ska beger jag mig till Göteborg för att passa barn i några dagar. Mysigt!

5 kommentarer :

Agnes sa...

Glad alla hjärtans dag =)!

lauren sa...

hehe, för mig spenderades alla hjärtans dag med ont i huvudet från gårdagen

rica sa...

Ha en underbar alla hjärtans dag! Vad mysigt med presenter och godis. Jag älskar geléhjärtanen som finns i butik runt alla hjärtans dag. Mamma ger alltid sådana askar till pappa coh mig på alla hjärtans dag. Det är en fin tradition...

Trees sa...

Lycka till med barnpassningen;) Hota muta och belöna, är ett bra tips om dom är jobbiga (och inte ens egna) :P

Vilken söt kompis du har!

Ida sa...

"youre two sweet"
"du två söt"?