tisdag 4 september 2012

And when I look to the shape of the sky, I give thanks for this hollow chest of mine; That I no longer feel the great weight of ordeals that can make this life so unkind.

Bild 2012-09-04 kl. 07.21 #6
Bild 2012-09-04 kl. 07.20 #4Bild 2012-09-04 kl. 07.21 #2
Hej raringar. Jag busade lite med photobooth innan jag stack iväg till skolan imorse. (Hurra för bra morgonrutiner, man hinner så mycket!)
Just nu är jag hemma en sväng och skriver inlämningsuppgifter. Jag läser två kurser på distans nämligen och det är lätt hänt att man halkar efter. Särskilt när man inte pluggat på ett par år och i samma veva flyttar till en ny stad och åker på envisa förkylningar. Planen är i alla fall att röja undan så mycket som möjligt så att jag får helgen fri till äventyr och festligheter. Wish me luck!

6 kommentarer :

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

LYCKA TILL<3

Claire sa...

it really is so nice to have more time in the mornings, i need to get back into a good routine. you look super pretty as always x

Wictoria sa...

tack fina du!

Michellooo sa...

sv: Åh tack för dina fina kommentarer! Vilken söt blogg du har! Och ja, vi får kämpa på med matte;)

Becka [fotoblogg] sa...

Åh gud så söt du är. & älskar verkligen din header, verkligen otroligt fin!

SuperChrilo sa...

Wow, du er nydelig!