torsdag 27 september 2012

fem kvadratmeter

IMG_1964
Jag tänkte att vi skulle ta en titt på hur jag bor just nu. Jag delar ju på en etta tillsammans med Tim. Vi har gjort om den till en trea med hjälp av bokhyllor och draperier. Här innanför skymtar man mitt lilla rum.
IMG_2017
så här ser det ut, mina fem kvadratmeter egen yta.
IMG_2027 kopia
I bokhyllan har jag alla mina böcker, plåtburkar och min dator. Bredvid den hänger några av mina jackor.
IMG_2004 kopia
Smycken och nagellack får också plats.
IMG_2024 kopia
Bra grejer hänger på väggarna. Textprinten är från Lagerhaus och den med Audrey fick jag i present en gång.
IMG_1976
Smink och spegel står på min byrå.
IMG_2046 kopia
Hej hej!
IMG_2022 kopia
En massa bilder hänger här. Mest på en massa personer som jag tycker om och saknar.
IMG_2029 kopia
Det är inte mycket till garderob jag har att hurra för just nu. En klädställning vid fotänden på sängen och några resväskor. Men det får duga.
IMG_2034 kopia
Runt sänggaveln har jag en liten fin ljuslinga som jag redan visat er men ändå.
smiths
Ovanför sängen ha jag satt upp en stor affisch på Morrisey som jag hittade här på Myrorna i stan för tjugo spänn.
Det är alltså här jag bor, men bara i cirka en månad till för i november flyttar vi till en trea. Hurra!

1 kommentarer :

Hanna sa...

Så fint du har det!