tisdag 25 september 2012

sånt ni kanske inte visste om mig.



♥ Jag är rädd för sånt som finns under vattnet. Får obehagskänslor i hela kroppen när jag ser filmer och bilder från havets botten. Samtidigt fascinerar det mig. Valar är till exempel galet fina.

♥ Om garderoben är öppen i sovrummet så kan jag inte sova. Måste gå upp och stänga dörren innan jag kan slappna av.

♥ Jag förstår inte grejen med jordgubbar. Visst, de är väl gott men inte något speciellt.


♥ Rymden är något av det vackraste jag vet. Så mäktig och inte likt någonting annat.

♥ När jag sett en film, oavsett om jag gillade den eller inte, så måste jag läsa all fakta om den. Hänger på imdb nästan jämt.

♥ Jag läser tidningar baklänges, alltså jag börjar med sista sidan och går framåt.


♥ Det händer väldigt ofta att jag går runt och sjunger utan att jag själv är medveten om det.

♥ Jag har skrivit dagbok sedan jag lärde mig skriva ungefär.

♥ När jag var liten var jag så besviken över att inte folk bröt ut i spontana musikalnummer som i Disney-filmerna. Det är jag fortfarande.

3 kommentarer :

Mela sa...

Du är bara så obeskrivligt charmig!!!!

farbrormalin sa...

Jag brukar också önska att folk skulle bryta ut i spontana sångnummer! Jag är säker på att det skulle göra världen lite, lite bättre. :)

Sofia - Londonbloggen sa...

känner igen mig i filmpartiet!